Muğla’nın Seydikemer ilçesinde çıkan orman yangınına hem havadan hem de karadan müdahale edilmeye devam ediliyor. Yangın, Seydikemer Mahallesi’nde öğle saatlerinde başladı. Vatandaşlar, ormanlık alandan yükselen alevleri fark ederek durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi. Bölgeye gönderilen orman ve itfaiye ekipleri kısa sürede olay yerine ulaştı. Muğla Orman Bölge Müdürlüğü ile Muğla Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ekipleri karadan yangına müdahale etti. Hava araçları da sortiler düzenleyerek yangınla mücadeleye destek verdi. Ekiplerin büyük çabalarıyla yangın kontrol altına alınmaya çalışılıyor.
