TEM Otoyolu Kumburgaz mevkisinde seyir halindeki bir araçta çıkan yangın, panik yarattı. Alevlere itfaiye ekiplerince müdahale edilirken, araç kullanılamaz hale geldi.
Yangın, öğle saatlerinde TEM Otoyolu Kumburgaz mevkiinde meydana geldi. İddialara göre, seyir halindeki bir binek araçtan yükselen dumanlar üzerine sürücü tarafından emniyet şeridine çekildi. Hızla yayılan alevler nedeniyle olay yerine itfaiye ekibi sevk edildi ve araç tamamen kullanılamaz hale geldi. Bu durum trafigin aksamına neden oldu. Yangının çıkış sebebi ise ilerleyen saatlerde yapılacak olan incelemeden sonra netlik kazanacak.
