Bodrum ilçesinde bir uygulama noktasından kaçan ve bir polis ile motosikletliyi yaralayan 19 yaşındaki ehliyetsiz sürücü, polis ekipleri tarafından yakalanarak gözaltına alındı. Olay, dün akşam Gümbet Ayaz Caddesi’nde meydana geldi. Sürücü, polisin dur ihtarına uymayarak önce bir yaya polis memuruna çarptı ve ardından kaçmaya devam ederek bir motosiklete çarptı. Motosiklet sıkışınca direğe çarpan sürücü, kaçmaya devam ederek önündeki otomobile çarparak kaçtı. Yaralanan polis memuru N.Ç. Bodrum Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Polis ekipleri, aracı inceledikten sonra park halinde bulunan otomobili çekici yardımıyla otoparka götürdü. Ehliyetsiz sürücü A.Y., işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi. A.Y.’ye 0.66 promil alkollü olduğu belirlendi ve trafik ekiplerince 330 bin TL para cezası uygulandığı ve aracın 60 gün trafikten men edildiği öğrenildi.
