Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Katar’da gerçekleşen İslam İşbirliği Teşkilatı ve Arap Ligi Olağanüstü Zirvesi sırasında Irak Başbakanı Muhammed Şiya es-Sudani’yi kabul etti. Kabulde, Türkiye ile Irak arasındaki ikili ilişkilerin yanı sıra bölgesel ve küresel konular ele alındı. Erdoğan, görüşmede terörle mücadele konusunda Irak’la iş birliğinin süreceğini vurgulayarak, enerji ve diğer alanlarda Türkiye ile Irak ilişkilerinin güçlendirilmesi için çaba sarf ettiklerini dile getirdi. Ayrıca, Kalkınma Yolu Projesi ile iki ülke arasındaki ilişkilerin ilerletilmesinin amaçlandığını belirtti.
