Bozüyük ilçesinde Kent Güvenlik Yönetim Sistemi (KGYS) kameralarıyla desteklenen trafik denetimi gerçekleştirildi. Yapılan denetimlerde, trafik güvenliğinin artırılması hedeflenerek sürücülerin KGYS kameralarıyla izlenmesi sağlandı. Emniyet kemeri takmayan ve cep telefonu ile trafiğe çıkan sürücüler belirlendi ve gerekli cezalar uygulandı. Trafik yetkilileri, emniyet kemeri kullanımının kritik bir unsur olduğunu vurgulayarak, direksiyon başında cep telefonuyla konuşmanın trafik kazalarının başlıca sebeplerinden biri olduğunu belirtti. Trafik denetimlerinin sürekli bir şekilde devam edeceği bilgisi de paylaşıldı.
