Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Eskişehir’de seyir halindeki belediye otobüsü yanarak kullanılamaz hale geldi

Eskişehir’de seyir halinde olan bir belediye otobüsü, motor kısmından çıkan

Eskişehir’de seyir halinde olan bir belediye otobüsü, motor kısmından çıkan alevler nedeniyle tamamen kullanılamaz hale geldi. Olay, İnönü-Kütahya kara yolu Kümbet kavşağı yakınlarında meydana geldi. Otobüsün arka kısmındaki motor bölümünde aniden başlayan yangına, sürücü hızla müdahale etti ve aracı yol kenarına çekerek durumu bildirdi. Ekiplere haber verilmesi üzerine, Eskişehir Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı ve jandarma hemen bölgeye sevk edildi. İtfaiye ekipleri yangına hızla müdahale ederken, jandarma ekipleri de çevrede güvenlik önlemleri aldı. Yangın söndürüldü ancak otobüs kullanılamaz hale geldi. Kara yolunda yapılan çalışmaların ardından trafik normale döndü.

Kağıthane ilçesinde, bir kamyonetin rampadan yukarı doğru ilerlerken sürücünün kontrolünden
Sıradaki Haber Kağıthane’de geri kayan kamyonet evin çatısına düştü