Suriye hükümeti, Halep’in Şeyh Maksud ve Eşrefiye mahallelerinde PKK/YPG’nin Suriye kolu SDG’ye karşı nokta operasyonlarını başlatırken, sivillerin güvenli yerlere tahliye edilmesi devam ediyor. Siviller, patlama seslerinin arasında daha emniyetli bölgelere naklediliyor.
Şeyh Maksud, Eşrefiye ve Beni Zeyd mahallelerinde sokağa çıkma yasağı ilan eden Suriye ordusu, terör örgütü PKK/YPG’nin Suriye kolu SDG’yi hedef alan operasyonlara başladı. Sivillerin bölgeyi terk etmeleri için çağrı yapan Suriye hükümeti, belirlenen noktaları vurmaya başladı. Bu süreçte, bölgedeki siviller, bomba seslerinin arasında güvenli bölgelere geçiş yapıyor.
Suriye hükümeti, bölgeden ayrılan sivillerin güvenli koridorlar üzerinden çıkarılmasının saldırıya uğramaması gerektiği konusunda terör örgütünü sert bir şekilde uyardı. Ordu, örgütün zulmünden kaçan halkın tahliyesini sürdüreceğini ve operasyonların doğrudan örgüt mevzilerine yönelik olacağını vurguladı.
