Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Ormanlık alanda kaybolan 4 arkadaş JAK timi tarafından bulundu

Antalya’nın Döşemealtı ilçesinde doğa yürüyüşüne çıkan 4 arkadaş, mönü kaldıkları

Antalya’nın Döşemealtı ilçesinde doğa yürüyüşüne çıkan 4 arkadaş, mönü kaldıkları ormanlık alanda Jandarma Arama Kurtarma (JAK) ekipleri tarafından kurtarıldı. Olay, dün akşam Ekşili Mahallesi Ekşili Göleti mevkiinde meydana geldi. 20 yaşındaki B.Ş., 18 yaşındaki D.A., E.T.Y. ve S.K.Ö. isimli gençler, Antalya şehir merkezine 30 kilometre uzaklıktaki Ekşili Göleti ve Ekşili Şelalesi bölgesine gitmişlerdi. Yürüyüşlerinin ardından dönüş yolunu kaybeden arkadaşlar, karanlık bastırınca ormanlık alanda mahsur kaldı. 112 Acil Çağrı Merkezi’ni arayarak yardım istediler. JAK ekipleri, gençlerin bulunduğu yere ulaşarak onları kurtardı ve ailelerine teslim etti. Sağlık durumları kontrol edilen gençlerin herhangi bir yaralanmalarının olmadığı belirlendi. JAK ekipleri, 3 saatlik bir çalışmanın ardından 4 arkadaşı ormanlık alandan sağ salim çıkararak ailelerine teslim etti.

Hatay’ın Antakya ilçesinin Kuzeytepe Mahallesi’nde seyir halindeyken motor kısmı alevler
Sıradaki Haber Antakya’da otomobil yangını