Antalya’nın Döşemealtı ilçesinde doğa yürüyüşüne çıkan 4 arkadaş, mönü kaldıkları ormanlık alanda Jandarma Arama Kurtarma (JAK) ekipleri tarafından kurtarıldı. Olay, dün akşam Ekşili Mahallesi Ekşili Göleti mevkiinde meydana geldi. 20 yaşındaki B.Ş., 18 yaşındaki D.A., E.T.Y. ve S.K.Ö. isimli gençler, Antalya şehir merkezine 30 kilometre uzaklıktaki Ekşili Göleti ve Ekşili Şelalesi bölgesine gitmişlerdi. Yürüyüşlerinin ardından dönüş yolunu kaybeden arkadaşlar, karanlık bastırınca ormanlık alanda mahsur kaldı. 112 Acil Çağrı Merkezi’ni arayarak yardım istediler. JAK ekipleri, gençlerin bulunduğu yere ulaşarak onları kurtardı ve ailelerine teslim etti. Sağlık durumları kontrol edilen gençlerin herhangi bir yaralanmalarının olmadığı belirlendi. JAK ekipleri, 3 saatlik bir çalışmanın ardından 4 arkadaşı ormanlık alandan sağ salim çıkararak ailelerine teslim etti.
