Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Seyir halindeki tır alev alev yandı

Tarsus-Adana-Gaziantep otoyolunun Nurdağı kesiminde seyir halindeyken alev alan bir tır,

Tarsus-Adana-Gaziantep otoyolunun Nurdağı kesiminde seyir halindeyken alev alan bir tır, kullanılamaz hale geldi. Olay, bugün öğle saatlerinde, Tarsus-Adana-Gaziantep otoyolunun Nurdağı kesimi Narlı gişeleri civarında gerçekleşti. İddialara göre, plakası ve sürücüsü belirlenemeyen bir tırın seyir halindeyken alev aldığı bildirildi. Sürücü, yangını fark eder etmez tırı emniyet şeridine çekip kendini dışarı attı. Hemen ardından, 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bilgi verilmesiyle bölgeye itfaiye, sağlık ve jandarma ekipleri sevk edildi. Kısa sürede büyüyen yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle kontrol altına alındı ve tırın tamamen yanması önlendi.
Yangın sonrası tır kullanılamaz duruma gelirken, çıkış sebebiyle ilgili soruşturma başlatıldı. Otoyoldaki trafik akışı ise bir süre kontrol altında tutuldu.

Kayseri’de polis ekipleri tarafından yürütülen operasyonlar sonucunda, kasten öldürme suçundan
Sıradaki Haber Kayseri’de ‘kasten öldürme’ suçundan kesinleşmiş hapisle aranan 3 şahıs yakalandı