TEM Otoyolu’nda seyir halinde olan bir araç, İstanbul Avcılar’da alev aldı ve tamamen yanarak kullanılamaz hale geldi. Olay, akşam saatlerinde Edirne istikametinde meydana geldi. Araç sahibi, otomobilden dumanlar yükseldiğini fark edince hemen sağ şeride çekip araçtan çıktı. İtfaiye, polis ve sağlık ekiplerinin olay yerine yönlendirilmesiyle yangın kontrol altına alındı. Yangın, aracın yanı sıra yolun kenarındaki ağaçlık alana da sıçramıştı. Olay sonrasında araç kullanılamaz hale gelirken, yangın ekipler tarafından söndürüldü.
